11 June 2011

penantian yg berbaloi =)

Posted by fIzahjepp
last monday 060611
hari yg sgt mendebarkan
coz kene interview
utk ditetapkan/ditamatkan perkhidmatan
sbb ceo dh penah bgtau after 3 years
kontrak tp tk tetap jugak
akan diberhentikan
mmg kalo difikir2kan mmg agak berdebar2
tp aritu aku tk rasa ape2
juz prepare mcm biase ape nk ckp
n do the best dlm bilik interview
mmg aku redha jek dgn result ceo akn bg
so ape die tny aku jwb jek dgn tenang
wpon die byk jek conderm ape aku wat
tp bos br ni die yg byk tlg back up
aku rs kalo die tk back up... aku rs aku pon tk dpt tetap lg huhu
last2 stlh penat berjuang
akhirnye last word ceo ckp pd aku
oklah hafizah,sy bg awk tetap
lgpon awk dh tgu 3 thun kan
mule2 aku dgr tu mcm tk caye
rs mcm nk suh die ulang blik
tp aku terus ckp ok trima kasih byk datuk
at last aku dpt dgr jugak dr mulut die
bg aku dpt tetap
syukur sgt2
ni dh msuk kali ke 4 msuk interview utk dtetapkan
pehh sgt2 lame n menguji ketabahan minda
aku budak second batch tp dh nk 3 thun br dpt tetap
aku sgt ketinggalan dr batch aku
diaorg semua dh tetap
n tgu ms jek disahkan
takpelaa akhirnye dpt jugak
mak yg plg sedey ble dpt tau aku dpt tetap
ni semua berkat doa mak
sayang mak...muahsss
thanks jugak pd bos yg back up
n thanks jugak pd kwn2 yg slalu byk support
ina,yus,tengku,baini
budak2 btm,budak2 sisa binaan n domestik
ppsppa n.9
n semua yg terlibat (ceh mcm rmai sgt jek peminat hehe)

2 comments:

Raudhah anje on June 15, 2011 at 8:52 AM said...

alhamdulillah..tahniah

fIzahjepp on June 15, 2011 at 9:01 AM said...

thanks ummi yaya =)

 

fIzahjepp Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez