18 November 2010

bosan....

Posted by fIzahjepp
aku bosan bila
org tk rase dia wat salah
muka tk bleh blah
takde perasaan besalah langsung
aku plak yg rase besalah
mcm aku plak besalah
bile aku ckp mcm tu kt die

aku bosan bile
org tu tk ingat die ade utang kt aku
wat2 mcm aku dh halalkan

aku bosan bile
aku kene wat tegedik2
terhegeh2 mcm peminta sedekah
br die nak bayar
ingat aku ni ape
aku pon ade maruah diri

aku bosan bile
kene ketuk kepala die tiap2 ari
mintak bayar utg
mcm batu
kene ketuk skit br ingat
eii btol ke peribahasa ni
hentam jekla..geram pny pasal

aku bosan bile
ko wat lawak bodoh
dan aku dgn selamba tknk ketawa
lantak ko la
wat lawak sendri
ko gelak la sendri
ingat ko wat lawak tu
aku bleh lupe ke utg tu
boleh blah

aku bosan bile
die wat mcm bagus
dhla amik tiap2 ari
lambat plak tu
pastu dlm keta tido jek
eii terase aku ni mcm driver die plak
dhla lmbt bayar
dhla wat2 mcm queen dlm keta aku
eiii tlgla berubah
kalo ko tak berubah aku akan mengubahkan ko
n plz get out of my life
bcoz ko dh merosakkan
mood aku tiap2 pg

BOSANNNNNNNNNNN
aku tgk muke ko

4 comments:

warine on November 19, 2010 at 5:16 PM said...

sape x seda dr tu pzah..kasi sound direct je kt die,pas2 ludah ckit kt muke die..haha..gile jht aku..haha

fIzahjepp on November 22, 2010 at 9:00 AM said...

adalah manusia tu...nyampahsss gle..bosan bosan..skrg ni tahap kesabaran aku boe dikawal lg laa..kalo dh tk tahan nanti abisla die hahah

Raudhah anje on November 22, 2010 at 2:40 PM said...

Sabar2x...kalo die buat hal lg bln ni ko ckp je dh taknak tumpangkan...lantak die la nak kata ape..janji kite tak sakit hati

fIzahjepp on November 22, 2010 at 3:09 PM said...

tulaaa...tgu die wat hal jek ni...kalo die wat mmg dh tknk bg dh..lantak la die

 

fIzahjepp Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez