22 August 2010

kerana anakku....

Posted by fIzahjepp
arini kene masak sup belut...bbsitter kate kalau nk cepat baik ipan kene mkn sup belut...sebab lately ipan asik kene bisul..aritu tmbh kt kepala n leher..ni kt hidung la plak...nk tknk kenela beranikan dri msak sup belut..bukan ape aku mmg geli sgt ngn belut sbb aku tebayang ular..tu yg rase gelii sgt...tp oleh kerana anakku..aku gagahkan jugak..so arini pi la giant nk beli belut..dh suh kande ckp ngn org tu suh siap potong n siangkan...nk suh aku mmg tk terpotong la belut tu..so smp umh aku nk bsuh la belut tu..belut tu kan licin,skali br aku nk pegang aku dh menjerit..si kande pon terus lari pi dapor tny nape ni..aku ckpla belut tu hidup..takut la nk pegang..die kate kan dh potong tu.takde ape2la.licin jek tu..aku suh kande pegang tp die pon tgk jek..eleh die pon takut nk pegang..cess..so aku tabahkan ati wpon dlm ati ni mmg takut+geli bile pegang belut tu...aku tawakal jek bile pgang belut tu..pastu aku rendam die ngn air asam jawa pastu br msk sup...ni br first time masak..tk taula jd ke tak..mintak mintak ipan makan sup tu..mkn ye ipan..nanti bisul tk tmbh lagi...
ni bukan gmbr sbnar ye hehe..ni ambik dr intenet

4 comments:

ummi-yaya on August 23, 2010 at 3:51 PM said...

aku pun terasa geli bila baca entri ko nih...kat part yg terjerit tu pun aku geli geleman...hihihi...
cepat sembuh ye irfan :D

fIzahjepp on August 23, 2010 at 4:11 PM said...

memang geli huhu...smp skrg aku teringat lg kegeliannya hehe...anak pny pasal tepaksa wat wat tk geli kiki

inaks on August 24, 2010 at 12:36 PM said...

pijag..ingat gmbr btlkat bwh tuh..cam sedap gak la...tp rupa 2nya kau ter tipu...
ko bgtau ipan x tu belut..
hehehe kenal ke dier...kalo aku mesti cabut lari kalo suh mkn hiihii

fIzahjepp on August 24, 2010 at 1:02 PM said...

haha kalo aku bgtau pon bukan die mengerti pon..nasib baikla ipan mkn..sedap la tu aku mask kuang kuang

 

fIzahjepp Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez