07 July 2009

sy yg berumur 8 bln....

Posted by fIzahjepp
smlm irfan genap 8 bulan..kejap jek kan mase berlalu...skang ni die tgh dlm proses nk merangkak..asik tonggeng2 bontot jek hehe..skang ni die seret jek bdn die ke depan.tk pandai lg nk gune tgn nk merangkak..tp sehari dua ni tgk mcm dh pndai gune tgn skit2 nk merangkak..cpt dh kalo nmpk aku pi dapur..nk ikut..skang ni kalo pg die dh bgun tkleh nk tgl dh..mesti nangis kalo kene tgl..die dh pandai takut dh skang ni..dulu biarkan die main sorang2 jek kt depan tu kalo nk masak bubur,wat susu ke...tp la ni wat susu pon kene dukung die skali..kalo tk meraung mcm kene tgl setahun.mengalir air mata.tesedu sedan hehe..sian anak ibu...pastu satu lg yg die dh pandai skang ni dh tau kalo kitaorg siap2 nk pi jln..die mesti hulur tgn mintak dukung hehe..lg2 kalau ayahnye nk pi keje lg la die nk ikut sgt2.die kan mmg manja ngn ayahnye..kalau aku pi keje die slamba jek..tak nangis ponn..yela ms tu br kol 6.30 kan..tgh blur2 lg..mane dan nk nangis hehe..satu lg die dh nk tumbuh gigi..kt gusi bawah dh nmpk putih2..dh besar dh my son ni hehe...n then kalo die nk tido punye la pusing satu buaian tu..kejap menonggeng,kejap telentang hehe..mcm2 aksi laaa sblm tidoo..tak sabar nk tgu die jalan..mesti cumell

p/s:takde gmbr la nk tjk die nk tumbuh gigi n gmbr die menonggeng ms nk tido..nanti kalo dpt tangkap aku tempek kt sni ok kengkawan...

3 comments:

warine on July 7, 2009 at 4:58 PM said...

xnk gambo,tlg upload video okeh utk tatapan kami agar lebeh jelas dan sahih buktinye..haha

PuteriGunungTahan on July 7, 2009 at 5:14 PM said...

~~ ha ah..ni smua mitos..ko kene taruk tarikh,tempat..baru leh jd rujukan...baru leh terbukti kesahihannya...ahahaha..

fIzahjepp on July 8, 2009 at 1:18 PM said...

korunk so gedixxxx...ni true story la bukan dongengan...tkyah letak video or gambar laaa

 

fIzahjepp Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez